Шарты. Оқушылар «Экологтар», «Дәрігерлер», «Өнертанушылар», «Ғалымдар», «Мұғалімдер», «Оқушылар» деген алты топқа бөлініп, өткен сабақта алған тапсырмалары бойынша дөңгелек үстел өткізеді.
Әр топ жұмыс бағытына қарай ғаламтор желісінен, энциклопедиялардан және т.б. дереккөздерден мына сұрақтар бойынша жинаған ақпараттарын ортаға салып талқылайды:
– өздерінің жасап жатқан жұмыстары туралы қысқаша мәлімет береді;
– әр бағыт бойынша ядролық жарылыстың зияны туралы мәлімет береді;
– зерттеген саладағы атақты адамдар, олардың еңбектері туралы мәлімет береді;
– табиғатты қорғау үшін осы бағытта атқарылатын жұмыстар туралы мәлімет береді.