Көркем еңбек
4-сынып

Авторлары:
Н.А. Раупова, Ә.Т. Төлебиев, Е.В. Дашкевич

I. МЕНІҢ ОТАНЫМ – ҚАЗАҚСТАН

  • 1. Қазақстанның табиғаты
  • 2. Пейзаждағы кеңістік перспективасы
  • 3. Түс қанықтығы
  • 4. Еліміздің суретшілері туған өлке табиғатын бейнелейді
  • 5. Еліміздің тарихи-мәдени мұралары
  • 6. «Ежелгі қала» көлемді панносын жасаймыз
  • 7. Білім мен білік қоржыны.
  • 8. Таныстыру, талдау және бағалау

II. ҚҰНДЫЛЫҚТАР

1. Тұрмыстық жанрмен танысамыз
2. Суретшілер туындыларындағы адами құндылықтар
3. Бірігіп постер жасаймыз
4. Түс арқылы сезімімізді білдіреміз
5. Қанық емес ашық түстер
6. Қанық түстер үйлесімі
7. Қанық емес қою түстер үйлесімі
8. Ашықхаттарды безендіру өнері
9. Әріп таңбасының әсерлі мүмкіндіктері. Сиқырлы әріптер
10. Ашықхат жасаймыз
11. Білім мен білік қоржыны.
12. Таныстыру, талдау және бағалау

III. МӘДЕНИ МҰРА

  • 1. Киіз үйдің ішкі көрінісі
  • 2. Ұлттық төсеніш түрлері
  • 3. Жұқа киізден аяққап жасаймыз
  • 4. Әже сандығындағы қазына
  • 5. Қазақ ұлттық әйелдер киімі
  • 6. Ерлердің ұлттық киімі
  • 7. Қазақ ұлттық зергерлік бұйымдары
  • 8. Ұлттық үлгідегі әшекей бұйымын жасаймыз
  • 9.Білім мен білік қоржыны
  • 10.Таныстыру, талдау және бағалау

IV. МАМАНДЫҚТАР ӘЛЕМІ

  • 1.Бейнелеу өнерінде мамандық түрлерінің көрініс табуы
  • 2.Мамандық түрлері бейнеленген натюрморттар
  • 3.Әртүрлі заттардың көлемін көрсетудегі сызық пен штрихтің маңызы
  • 4.Натюрморт құрастыру өнері
  • 5.Натюрмортты аралас тәсілмен саламыз
  • 6.Білім мен білік қоржыны
  • 7.Таныстыру, талдау және бағалау

V. ТАБИҒАТ ҚҰБЫЛЫСТАРЫ

  • 1.Табиғаттағы маусымдық құбылыстар
  • 2.Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді
  • 3.Түстердің жарыққа тәуелділігі
  • 4.Пейзаждың өркендеуіндегі импрессионист-суретшілердің рөлі
  • 5.Айналмалы салпыншақ жасаймыз
  • 6.Әртүрлі жанрдағы табиғат құбылыстарының көрінісі
  • 7.Табиғат құбылысын бейнелейміз
  • 8.Білім мен білік қоржыны.
  • 9.Таныстыру, талдау және бағалау

VI. ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ҚОРҒАУ

  • 1.Табиғат – біздің үйіміз
  • 2.Қоршаған ортаға қауіп төнуде!
  • 3.Халықаралық Қызыл кітап
  • 4.«Қоршаған ортаны қорғау» тақырыбына плакат жасаймыз
  • 5.Суретті нобайлап саламыз
  • 6.Білім мен білік қоржыны.
  • 7.Таныстыру, талдау және бағалау

VII. ҒАРЫШҚА САЯХАТ

  • 1.Жұлдызды аспан
  • 2.«Жұлдызды аспан» шамын жасаймыз 
  • 3.Ғарышкер-суретшілер
  • 4.Композициядағы тепе-теңдік
  • 5.Композицияны теңестіреміз
  • 6.«Ғарышқа саяхат» композициясын жасаймыз
  • 7.Білім мен білік қоржыны.
  • 8.Таныстыру, талдау және бағалау
  •  

VIII. БОЛАШАҚҚА САЯХАТ

  • 1.Бұрынғы заманда болашақты қалай елестеткен?
  • ЭКСПО-2017 – болашаққа саяхат
  • 2.Болашақтың қалалары
  • 3.Композицияның басты бөлігі
  • 4.«Болашақтың қаласы» жобасының үлгісін жасаймыз
  • 5.Білім мен білік қоржыны.
  • 6.Таныстыру, талдау және бағалау
  • 7.Жылды қорытындылаймыз
  • 8.Қысқаша сөздік
  • 9.Көркем еңбек сабақтарындағы қауіпсіздік ережелері

Алғы сөз

Сәлем, менің ескі досым! «Неге ескі?!» – деп таңданғанболарсың­. Екеуіміздің достығымызға үш жыл толды. Мінеки, осы жылы сен баста­уыш мектепті бітіресің. Бүгін сен әлде­­қайда тәжірибелі суретші болдың, алуан түрлі бұйымдар­ жасай аласың. Алдағы уақытта сені көптеген қызықты жаңалықтар­ күтіп тұр. Байқампаз бол,үйренуден жалықпа. Саған­ шығармашылық­ табыс тілейміз!

I. МЕНІҢ ОТАНЫМ – ҚАЗАҚСТАН

СЕН БҰЛ БӨЛІМНЕН:

●Cызықтық перспектива мен оның ережелерін

ЕСІҢЕ ТҮСІРЕСІҢ;

● Кеңістік перспективасы туралы;

● Қанық және қанық емес түстерді;

● Қазақстанның тарихи-мәденФи ескерткіштері туралы

 БІЛЕСІҢ;

●  Туған өлке табиғатын сызықтық және кеңістік перспективасын  ескере отырып  бейнелеуді;

● Қағаздан көлемді панно жасауды;

●  Жаңа термин сөзді қазақ, орыс және ағылшын тілінде дұрыс айтуды

   ҮЙРЕНЕСІҢ.

×
×

Корзина